sunnuntai 30. elokuuta 2015

EVERLAND

TEEN TÄNÄÄN VIEL TOISEN POSTAUKSEN!! Lue tämä siis enne sitä~

Joops eli, long time no see...
  Elokuu on mennyt ihan huimaa vauhtia ja syyskuu alkaakin jo ylihuomenna...         Päivityksiä en oo millään saanut tehtyä, vaikka kuvia ja asioita on paljon. Eheh...
  Tänään päivällä iski ihan kauhee väsymys, ja nukuinkin sitten n.3h päikkärit. ^^


  Nyt palataan mun kesäloman viimeisiin päiviin~~

Kävin siis 5.8.2015 Everland:issä (huvipuisto). Menin sinne 소현:in, Sakkin ja Yokon kanssa!

Liput

Yoko ja minä

Vasemmalta Yoko, 소현, minä ja Sakki

Ei menty tohon vuoristorataan.. :D
Mutta mä menin kyllä kaikkiin muihin laitteisiin, mihin noikin meni!! :o
(Paitsi siihen toiseen vuoristorataan, jossa meni 3krt pää alaspäin)



Koska söpöt korvat XD

Ennen sitä tukkijokea

Jälkeen tukkijoen (ei näy kuvassa, mut kyl me kastuttiin XD)

Minä

Ja sit rupeskin tulemaan jo pimee^^

Appa suostus hakemaan meidät, joten oltiin  johonkin ilta 10 asti tuolla~

Jonossa törmäily-autoihin XD

Siellä oleva paraati..

..oli niin nätti

I mean, JUST LOOK

Siel oli kans ihmisiä valoissa, mutta ne kaikki kuvat tärähti..

Juna XD

Ananas juoma (oon muuten ruvennu tykkäämään koreassa anaksesta :o)
LÖYSIN MIEKAN

Oli vähän pitkä mutta sain vastustajan, niin sai kelvata :D



Tästä tuli aikas lyhyt postaus haha. Toisen postauksen teen vähän myöhemmin~~


~Eevi


2 kommenttia: