lauantai 28. helmikuuta 2015

Eka viikko Koreassa takana

Päivät on mennyt tosi nopeesti täällä. Yfun valmennus on nyt ohi. Siellä kerrattiin kokoajan samoja asioita, mitkä oltiin käyty jo suomessa.. Mutta siellä tapasi muita vaihtareita niin oli se oli omalla tavalla ihan kiva. c:

piirrettiin siel Korean lippu :D piti mennä vuoroperään kertomaan siitä luokan eteen.. XD

Ensi maanantaina alkaa sitten koulu. Tässä onkin se koulupuku

Musta se on aivan ihana. <3 (takana mun huonetta XD)


Kävin koululla perjantaina 27.2. ja mulle sanottiin että menisin ykköselle. (kaikki sanoo, että 2 ois parempi.. ja samas koulussa oleva japanista tullut vaihto-oppilaskin sanoi että haluaisi 2).
Sitten maanantaina kysyn vielä, että oisko mahdollista päästä 2. :)

Mun koulu on tosi uusi, se rakennettiin 2 vuotta sitten (2013). Ja kuvia oli helppo ottaa kun oppilaita ei ollut XD

tää on siitä pää-sisäänkäynnistä (kai)

Käytävil oli kaikenlaisii kuvioita c:

jotai lokeroi


siel näytti olevan joku istutus, joita ympäröi istumapaikka (ihan kiva XD)

Luokat suunnilleen tollasia

koulun kirjasto tos vasemmalla

tolta se näyttää ulkoota


Kuvia oon ottanut aika hitsin paljon ruuista (lähes jokaisesta ruokailusta on kuva XD). Tossa vähän niitä on...

kotona

yfun kanssa

kotona

yfun kanssa

kotona

yfun kans XD

kotona

kotona

yfun kans

ninan ja hennan kans (huh sillon olin iha puhki XD)

perheen kanssa ulkona

namm.. korean barbeque ^.^ sama paikka

edellee sama paikka..XD spicy noodels ja cold noodels :D

kotona

tänään 28.2  lauantaina c:


28.2 lauantai 토요일
Vanhemmat viettää vuosipäiväänsä sunnuntaina, joten he lähtivät viikonloppulomalle. Ne lähti tänä aamuna ja tulevat sitten huomenna takaisin. Oon siis kahestaan eonnin kanssa :)

Kävin tänään Myongdongilla, enkä ostanut mitään :o

Vietin päivän siis Ikukon (se japanilainen vaihtari, joka on samassa koulussa kun mä), Ikukon host-siskon, Meiken (hollannista tullut vaihtari) sekä Meiken host-siskon kanssa. Käytiin 노래방:issa (norebang elikkäs lauluhuone XD) ja muuten käveltiin vain ympäriinsä. Käytiin kans syömäs (kuva ylempää XDD)

Sitten vähän fangirl uutisia... ;)

Huomenna....  on.....  Infiniten..... Fan-Meeting.... ja arvatkaas ketä on menossa sinne......

MINÄÄÄÄÄÄÄÄ <33

Elikkäs eonni (언니=iso sisko) kysyi ekana päivänä kun saavuin tänne et tykkäänkö infinitestä, koska olin kertonu et kuuntelem sitä :D nii vastasin et joo. Ja sit eonni halus hankkia mulle lahjaksi lipun infiniten fan-meetingiin (joka siis on huomenna..) ^__^ se ei saanu hankittua ittelleen lippua ja sanos et se mun paikka ei oo paras mahdollinen, mut mä olin sillee "eiii väliä, mä hei nään ne!!" ^.^

Elikkäs tällästä täällä. Se fan-meeting alkaa 5.00pm ja eonni lupas viiä ja hakee mut c: Lähetään jo 3.00pm.

Sitte vähä julkisuuksien bongailua:

kun mentiin ostaa mulle koulupukua, nii kaupan edes oli tollane XD

koko mun koulupuku-kauppa oli täynnä kuvia exosta XD ja sit viel sain sen puvun exo kassissa, yhen lehden ja 2 exo julistetta (toinen kyl eonnin)

Lee jong suk ^.^


Oon tottakai nähny muitaki mainostamas tuotteita, mut en oo ottanu kuvia XD

Ja joitain ostoksia mitä oon tehnyt:
tosi nätti laukku ^.^

Korvikseeettt
paita mis o tollane <3

Sitten tässä on kuva mun eonnista :) se o nii söpö c:

Tänki kirjottamises ny meni kauheesti aikaa... kuvia on aika paljon ^.^
Hope you like it~

Ja kommennei saa laittaa, kyl mä vastaan.
~에에비 (Eevi)

4 kommenttia:

  1. NIIIIIIIIIIN KATEEEELLLLINENNEEEEE ;____;
    ps.please kill me..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^__^ hehee.. tänään tulee olemaan aikas kiva päivä XD

      Poista
  2. Have fun with Infinite ;) Kade kade; - ; Pidä hauskaaa

    VastaaPoista