lauantai 7. maaliskuuta 2015

INFINITE & EKA KOULUVIIKKO

Paljon on taas tapahtunut.. ^^

1.3.2015 일요일 sunnuntai
 Kävin INFINITEn Fan-Meetingissä. Ja herranjumala se oli hyvä! Siis sehän oli kuin mikäkin konsertti o.o Luultiin mun eonnin kanssa et se kestäis vain 1h (jossai netis oli kai niin lukenut), mut sehän kestikin jotai 3h :D (ei kyl haitannu yhtää)
 Ja luultiin kans et se ois joku iha pikku fani-tapaaminen, muttah ihmisiä oliki paikalla jtn 10 000...XD et ei se ny iha mini ollutkaan..

siitä ulkoota

ei tiietty eonnin kans et saaks toho mennä ottaa kuvia ja koska kukaan muukaan ei menny, nii en mäkään :/

vähä niide asuja (siin ulkona)


sielt sisältä, mun paikalta :D

  Olin aika kaukana lavasta, mut sehän ei estäny mua huutamasta ja kiljumasta XD en saanu original fanikamaa, kun sisko oli töissä, eikä siks päästy paikalle aikasemmin. Mut mul oli sellane kellertävä valotikku ja se oli iha tarpeeks riittävä mulle. ^.^ sitähän mä sitten heilutin kuin mun elämä riippuis siitä XD

  Kokonaisuutena se fani-tapaaminen oli aivan mahtava. Infinite laulos: Destinyn, Last Romeon, Backin, 함깨n ja Dilemman (yhh en muista oliks viel joitai muita ㅠ ㅠ).. mut siis ainki noi XD
 Ja sit ne jutteli siel edessä kaikenlaista (puoliikaan en kyl ymmärtäny..) ja näytti pari videoo mis ne pelas jotai peliä.

Yhes kohtaa videoo niiden piti tunnistaa mikä kappale soi, kun soitettiin vain pieni pätkä sitä. (kaikki kappaleet niist oli siis infiniten omia XD) ja jos arvas väärin, nii sitte muovivasaralla lyötiin päähän ::D

ja jossai toises kohtaa videoo niiden piti aluks pyörii 10 kertaa ympäri, ottaa jostai jauhokasast joku juttu (en tiiä mikä?) Ja sit juoda joku pahanmakune juoma ja sen jälkeen viel painia jonkun pehmopuvus olevan tyypin kanssa XDD piti siis saada se pehmotyyppi maahan. Ja niih aikaa siis mitattiin et kui nopee jokaine sai ne tehtyä XDD

 Sit jossai 1-2h jälkeen ruvettiin pyörittämään jotai "onnenpyörää" ja sit jokane jäsen joutus tekee sen onnenpyörästä tulleen tehtävän. Ja ne tehtäväthän oli tälläsiä:
-Valiste katsomosta fani, ota se syliisi ja mene kyykkyyn 10 kertaa (fani edelleen sylissä) XDD
-Valitse fani katsomosta, halatkaa ja juokaa sitten juomat edelleen halatessa. (fanillekki siis tuotiin oma juoma^^)
-Valitse fani katsomosta (eheh tää oli L tehtävä XD) ja mene "treffeille" sen kanssa XDD eli L toi fanille ja itselle ruokaa & juomaa ja sit ne meni istuu sillee vierekkäi ja asdfghjk :D syöi XD
-Valitse fani katsomosta ja ota selfie fanin kännykällä <33

Et joo.. pieni kateus niille faneille jotka pääs näihi osallistumaan u.u
ja HOYA VALITSI JONKU ULKOMAALASEN U.U WHYYY NOT MEE
Okei, ei ketää tullu tarpeeks lähelle mun istumapaikkoi :/ istuin yläällä 39 paikan kohtaa, ja sit 36 paikalla käytiin ja öööö 40(tai 41, en muista tarkalleen) nii kans käytiin ×.×

Näide numeroiden kohtaa siis on monta rivii istumapaikkoi.. mun paikka oli 2 kerros (eli yläällä), paikka 39 ja istumapaikka 124.. :/



Mut kivaa mul oli, enkä sillon tuntenu kateutta koska olin nii ilone XD

Tos ny oli jotain siitä "pikku" fanitapaamisesta. En ollu iha varma et saiks siel ottaa kuvia/videoita, mutttta siin ihan lopussa yks mies otti, niin mäkin sit otin XD



pien video :) saatte vähä käsitystä et millast siel oli 

Ja sitte minä konsertin lopussa XD tos on se valotikku^^

Tosiaankin.. nauttisin ajasta kaikin voimin ja konsertin loputtua olin täyttä hymyä XD ja ulkona takki ei ollu kiinni, mutta ei ollut kylmä. Koska kylmähän ei silloin tuntunu kylmältä ::D Oli sellan maagine olo, et tapahtuko toi oikeesti XD

Mut nyt ei enempää siitä..
Illalla kotiin tultuamme vietimme vanhempien vuosipäivää :) ja sit syötiin suklaakakkua (nam)

se oli söpö

ja sit ennen kakkua syötiin tota :D

2.3.2015 월요일 maanantai
Eka koulupäivä....XD
Tosiaankin mun koulu on 모락고등학교 (Morak high school) ja sekakoulu sen piti olla XD mutta tytöt ja pojat onkin siellä eri luokilla (ja eri käytävilläki  itse asias o.o) Toisin sanoen oon siis tyttöluokalla :D
Mun luokka on 1-3. (en päässy 2, mut en kyl kysynytkään..ko mun home-room ope vaan ohjas mut tohon luokkaan XD)
 Sitten mun piti esitellä itteni ja kun sanoin "moi" koreaks, nii kauhee hurraus ja huuto XD sit ko sanoin et "kiva tutustua" nii silloinki... mut sen jälkee ne vähä rauhottus jo :"D

Mun kotiluokan ope on tosi mukava. Se on sellane nuori nainen ja enkun ope. (tosin ei senkään enkku ihan täydellistä oo, ja välil en oo iha kaikkee sen sanomisia ymmärtäny XD)

Mut eka päivä meni iha kivasti, koulu alkaa aina klo.8.10 ja mulla se päättyy klo.16.20. (muut mun luokkalaiset opiskelee ilta 10 asti koululla)
ettäh mullahan on tosi lyhyt päivä :)
(suomes ei ikin oo ollu näi pitkii päivii, mut tääl oon ilone kun se on nii lyhyt.. elämä on outoa)

NYT VAAN YLEISESTI MUN EKAST KOULUVIIKOSTA:

tos on meijjäm luokan lukkari. (Yritin selventää vähä mut ny kauhee sotkune XD)

Mun koulukirjat.. joil en tee mitään, mut piti silti ite ostaa....... MUT ONNEKS KIRJAT ON TÄÄL HALVEMPII KO SUOMESSA!!! 14 kirjaa oli jotai pääl 80€.

Aikataulu

Koulussa oon saanu jo kavereita, kaikki vaikuttaa tosi kivoilta. (ainaki näi aluks :o) Nimien muistamisessa on viel vähä ongelmia.. :( kun tulee nii monta uutta nimeä yhtä aikaa XD nyt kyl muistan jo joitaki :)
 Oon saanu paljon numeroita ja kakaotalkkei, sekä antanu omiani :) facebookkiaki o kysytty. Mut se oli outoo, kun mun facebook sovellus ei halunnu löytää mun luokkalaisia o.o en tiiä miks..

Mun luokkalaiset sanoo et oon kauhee famous mun koulussa XD ja et mun nimee kuulee poikienki käytävillä (tosin ite en välkillä mun luokasta lähe, nii en tiiä XD)

Mut joo yks ruoka-välkkä luokka 1-1 sit piiritti mut... kaikki oli sillee "whooah oot nii nätti" "anna mä annan mun numeron sulle". Nii sen välkän aikaa sain jotai 10 uutta numeroo, enkä tosiaankaa enää muista et ketä on ketä.. :"(
tos kuva siit välkästä :D

Jotai kommenttei mitä ny o jääny mieleen: sun silmät näyttää timanteilta, sul o pehmeet/ihanat hiukset, sul on korkee nenä, sul on pieni pää. XDD mut yleisin on vaa: "whooah oot nätti"



joku meijjä luokan leikki (kauhee vaikee, enkä vielkää kunnol ymmärrä niit sääntöi XDD)

Nyt ei koulusta enempää.

6.3.2015 금요일 perjantai
Illalla tuli vieraita kylään. (Appan 2 siskoo kai) ja sit niiden kaks lasta. (Toine -99 ja toine -02..?) ja sit se nuorempi sisko oli kauheen kiinnostunu musta ja vietti melkee koko illan mun kanssa XD
Niin vietettiin siis appan kuolleen äidin muistopäivää (näin sen ymmärsin).
meijjän olkkarissa

En jaks kirjottaa siitä enempää, mut oli kiva ilta :)

7.3.2015 토요일 lauantai (eli eilennnn)
Mentii suomi-vaihtarien kanssa vähä ulos :) mul oli vähä matkas ongelmii (aluks väärä bussi ja sit ko pääsin metroasemal en tienny et misä mä oikeen olin XD), koska oli kotoota vähän pidempi matka.. ni tulin paikalle sit tunnin myöhässä..

호떡 (makee nam ^^)


Käytiin tosiaanki kaupoilla ja Hennan lähettyä kans kahvilas c:
(Kahvilaa etittiin jonku tunnin verran XDD, koska kaikki paikat oli täynnä..)

tollast syötii

toi oli mun ^^
minä perhosena XD

siel oli paljo kaikenlaisii esiintyjii

tollasii katuja c:


yks miäs tanssi kpop naiste tanssei
ㅋㅋㅋㅋ tosin tos videos selkä tännepäi..:/

Illalla takasinpäin tullessa suoraan sanoen sitten eksyin. Olin tullu metrosta ulos ja ettiny bussipysäkin, mut mul ei ollu mitään hajua et missä olin kartalla, eikä mun bussi appsit ei löytäny kyseisiä bussiasemia...
köpöttelin sitte takasi metroasemalle  (siel iha hyvät kyltit muute) ja selvisin jotenki kotiin c:

tos kohtaa tiesin jo misä olin :)

(hehhe vähä myöhään tulin kotii, mut olin laittanu ommal viestii et eksyin ja et oon tulossa XD)

Päivän aikana sit ostin vähä sitä sun tätä.. vaatteit, kynii, pari vihko/kalenteri jutskaa, juomapullon, jne..

siinä XDD

TÄÄÄ OLI TOSI PITKÄ POSTAUS MULTA O.O tuntu et tein tätä ikuisuuden.. :*( paljon on tapahtunu, mut kännyl kirjottamine o tuskaaaa.. ja en jaksa lukee uudestaa.. et jos o pahoi kirjotusvirheit, nii sanokaas XD

 Mut joo viihdyn tääl tosi hyvin ja oon okei, so no worries :) Ja kommenttei saa laittaa XD

~에에비 (eevi) [eebi]
TAI NIINKO KAIKKI KOREALAISET KUTSUU/KIRJOITTAA
~에비 (EBI XD)

4 kommenttia:

  1. Itken kateudesta ;_____; JA GOD DAMN! Tää on nii outoo ku ei olla nähty livenä, ei sitä oikeest oo tajunnu kui tottunu oon siihe et näen sua melkee päivittäi o.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joops.. :D must taas o outoo, etten voi puhuu suomee koulus ja kotoon.. Taino voinhan, mut ketää ei ymmärrä XD

      Poista
  2. kato nyt, korealaisetki sanoo et sul on pieni pää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whateverrrrr XD annoin äske mu luokkalaisil salmiakkia ^.^ reaktiot oli ihania..XD

      Poista