torstai 23. heinäkuuta 2015

PESISTÄ JA LEFFOJA

Taas kerran kerron mun kuulumiset kuvien avulla. Teen kaks postausta koska tulee kolmen viikon asiat~~
Skippaan ny enemmän päiviä koska en jaks kirjottaa kaikkea.

Elikkäs.... Oon nyt asunut 3 viikkoa tässä perheessä, ja jos mitään yllättävää ei tapahdu, niin tuun asumaan täällä koko loppuvuoden !!

Tästä lähtee kuvat

5.7.2015 sunnuntai. Eli mun ensimmäinen kirkkopäivä tässä perheessä. Kirkko meni ihan hyvin, ja tapasin siellä tosi kivan tytön!!  Sen kans sit mentii kahvilaan juttelee vähä enemmän~

Kirkon jälkeen mentiin pesisotteluun

소현 (sieltä kirkosta), minä ja Ikuko

mukana oli myös mun appa ja yks nainen meijjän kirkosta~

tavattiin sen ottelun jälkeen joku mies, joka työskentelee viihdealalla. Ja päästiin kuvaan sen kans~

illalla mentiin viel jonkun kirkossa käyvän pariskunnan kahvilaan :D

ja niih 8.7.2015 keskiviikkona menin uudestaa pesisotteluun.... mun yhen kaverin kans XD

oltii suunniteltu tätä jo aika kaua haha XD sattus kauhee lähekkäi nää kaks otteluu.. 

Mut täl kertaa oltii eri kentällä~ 


Pesisotteluissa lähes kokoajan hurrattaan omaa joukkuetta. Ja jokaisella pelaajalla on oma kannustushuuto :D

Sitten 11.7 lauantaina oli omman äidin synttärit
aamupala syötiin suvun kanssa

Päivällä mentiin bingsulle tädin ja sen kahen pojan kanssa (toinen on -97 ja toinen ööööö yli 20 vuotias)

Meil oli 2 bingsua :D samaa makua kylläkin

Ja riisi kakkuja

Päivällinen syötiin koko suvun kanssa

ja siellä oli ihan himo iso kakku. Syötiin 1/3 osa tosta vaik jokanen sai ison palasen :o

Vielä sinä illalla appa ehdotti että mentäiskö leffaan. Alkuperänen suunnitelma oli mennä kattomaan se Insidious 3 illalla jossain 12 aikaan. 
Mutta saavutiin leffateatteriin jo parikyt yli 10, niin mentiinkin kattomaan Inside out, koska ei jaksettu oottaa 12 asti XD
Ja se oli kyllä ihan hauska leffa haha :D
Leffaan siis meni minä, appa ja sen tädin -97 poika.


seuraavana päivänä (12.7.2015) menin kirkon jälkeen 소현in kanssa leffaan. Nyt mentiin kattomaan se Insidious 3 !!! Iha hyvähän se oli, mut ei nii pelottava kuin oisin halunnu sen olevan :/ Mut kaveri oli ihan mukana siin leffassa ahahah XD

sen jälkee 범계lle syömää jätskiä

Ja sit illalla kävin taas tädin luona
SIELLÄ ON SIIS KOIRA !!! :D ah kun eläimiä oli ikävä..
Tädin luona söin. Ja ton munakkaan alla oli lihaaaaaa :D


Teen varmaan ens kuussa taas ruokapostauksen~~ Koska ruuista on tullu otettua kuvia :D

Ja vähän infoa:
●3.7 - 9.7 oli kokeet, joten en mennyt kouluun
●15.7 ykkösluokkalaiset kilpaili keskenään laulukilpailun avulla (minä olin tottakai myös osallisena.....)
●17.7 alkoi kesäloma (korealaiset menee silti kouluun viel elokuuhun asti)
●9.8 mä oon menossa Infiniten konserttiin!!!

Seuraava postaus saattaa tulla jo huomenna, koska meno peruuntui niin pysyn varmaan vain kotona koko päivän~ :)

Säästä voisi kans sanoa tän verran: nyt vaan sataa kaikki päivät ja on hiostavan kuuma ilma... Ja jos ei sada, niin on vielä kuumempi :( Että tälläinen on korean kesä~ ㅠ ㅠ

~Eevi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti