lauantai 4. heinäkuuta 2015

Superpäivitys

Nyt tulee tosi paljon asiaa. Valmistautukaa!! Teen tuplapostauksen!! Siihen toiseen postaukseen tulee vähemmän teksiä ja enemmän kuvia.

Tästä lähtee tää eka~

Noh.. näin aluks pitää kai kertoo, että mun perhe vaihtui. Asun edelleen Suwonissa (josta on siis yli 1h matka kouluun). Suwon sijaitsee siis Seoulista etelään päin. Se on aikas alhaalla muihin vaihtareihin verrattuna :D
 Niin no tää mun nykyinen koti on tosi lähellä sitä mun viimekertasta kotia, että voin käydä ihan hyvin vaan moikkaamassa heitä :) 
  Mun perhe siis vaihtui, koska mun viime omman äiti tuli asumaan kotiin. Se on ollu viimiset pari kuukautta tosi sairas ja omma on sentakia viettänyt paljon aikaa hänen luonaan. Ja niin no alunperin mun pitikin asuu siinä perheessä vaan yks kuukausi XD

  Perheenvaihto on aina tosi raskas henkisesti, varsinkin jos perhe on ollut mukava. Ja mun perhehän oli...(taino perheet, oli se mun ekakin perhe tosi mukava). Mutta tää mun nykyinenkin perhe on tosi kiva!! Tunnen itteni kotoisaks jo nyt~!
 Tähän perhesseen kuuluu vanhemmat sekä yks poika, joka on nyt Japanissa vaihdossa. Asun siis vanhempien kanssa kolmestaan ja periaatteessa oon "ainoo lapsi".

Mutta joops.. täs tulee parit vikat kuvat mun viime perheen kanssa

  

  

Huomatkaa kuvissa vaihtuvat filterit :"D

Sitten mitä muuta on tapahtunut (kuvien avulla)
20.6.2015 oltii Ikukon kaa Myeongdongilla
Kuvauksellista haha

illalla sit etittiin ruokapaikkaa aikas kaua ja harhailtii vaa jossai kaduilla. Tää oli ainoo kahvila mikä nähtiin siellä auki o.o

nälkäset me (eli minä...)


siiitteeen 21.6.2015 YFU oli järjestäny liput vaihtareille Inkigayoon.

se on siis sellane paikka mis esiintyy kpop laulajia. Me sit nähtiin siellä mm. Shinee, 2pm, mblaq ja seventeen. Siel oli aika monta muutakin, mutta nyt en enää muista ketä..... ㅠ ㅠ Tossa ny oli ne kuuluisimmat keitä mä eniten odotin :D


23.6.2015 kakkos luokkalaisilla oli jotkut kokeet, jonka takia sovittiin Ikukon kans et tavataan. Niin nohh..XD mä siis oon ykkösellä, että mulla ei oliskaan ollut vapaata koulusta tona päivänä...

Luokanvalvoja oli kyl iha fine asian kanssa,  etten siis menny kouluun. Eikä siitä mitään pahaa mulle seurannut :D

koska ikukosta oli hauskaa katsoa kun innostuin snäkseistä...... :D kuten kuvasta näkyy, täällä on pringlesejä!! Ei kyl tolloin ostettu XD

25.6.2015 käytiin YFUlla. Koulusta sain lähteä jo ruokailun jälkeen!! YFU tapaamisen jälkeen mentiin porukalla kahvilaan~

sitten 27.6.2015 tavattiin suomi-vaihtarien kesken Han-joen vieressä. ILMA OLI TOSI NÄTTI

Oltii piknikillä haha. Vietettiin siis juhannusta (vähän vaa jäljessä)

...ja tos oli meijjän juhlakkakku :D

sitten illalla menin veljen kans vielä pelaamaa korista. Seuraavan päivänä oli taas hartiat kipeinä XD

28.6.2015 oli se mun perheenvaihto. Aamu meni pakatessa ja kello kolmelta päivällä oli muutto. Ilta menikin sitten tavaroita puraten.. :D Olihan se raskasta, mutta oon ilonen tässäkin perheessä!!

Ja mun stressi on lähtenyt~! Se oli tossa päällä aikas kauan, kiitos monien eri tapahtumien...

TÄSSÄ TÄÄ EKA POSTAUS. TEEN VÄHÄ MYÖHEMMIN SEN TOISEN

~Eevi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti