perjantai 13. maaliskuuta 2015

Arki on alkanut !

Arki on lähtenyt nyt kunnolla käyntiin. Kouluun herään siis klo.6.30 joka arki-aamu, ja koulusta kotiin saavun sitten vähän ennen viittä. (Koulussa oon tunneilla klo.8.20-16.20)

Tosiaankin mitä viikon aikana taas on tapahtunut:
8.3.2015 Sunnuntai 일요일
-päivitin blogin
-yritin käynnistää pesukonetta
-en tehnyt mitään muuta järkevää

Maanantai 월요일9.3.2015 -- 13.3.2015 perjantai 금요일
-saatiin lukkarit, jotka sit kiinnitettiin meijjä omiin pulpetteihin
siin tosiaanki lukee oma nimi ja "numero" XD (oon ykkösellä, luokalla 3 ja oppilas 29)

-maanantaina unohdin mun korean kirjat kotiin, enkä tehny koulus siks oikee mitään järkevää.. XD
-aloitin käyttää kalenteria :0 
Se o sellane mini-mini kalenteri XD kirjottelen sinne myös jotai random korean sanoi

-koko viikon ajan ulkona on ollu tosi kylmä ja tuullut ihan kivasti..  (tnää perjantaina oli kyl jo vähä lämpimämpää ^^)
-porukat meijjä luokalta yskii kokoajan :/ ja itelki välil ollu kurkku vähä kipeen.. 
-yks päivä sain kyydin kotiin 슬기n [sylki XD] iskältä, koska 슬기 lähti aikasemmin kotiin (oli vähän kipee :c)
-koulu edelleen kivaa, vaik päivät onkin pitkiä c:
-joka torstai meil on enkun tunti ulkomaalasen open kans (ihanaa kuulla hyvää enkkua JA IHANAA KO YMMÄRTÄÄ NIINKO KAIKEN MITÄ TOINE SANOO <33)

-keskiviikkona vietettiin meijjä luokanopen synttäreitä (koristeltiin luokka, ostettiin kakku ja kuvattiin video opelle)

tos tosiaanki on mun koko luokka^^

meijjä luokanope c: (tosi mukava!!!)

koristeltiin tollane käytävä 

syötiin toi kakku <3

toine kuva meijjä luokast (yks otti kyl ny tätä kuvaa nii se ei oo mukana u.u)
-keskiviikko iltapäivällä ope tilas meille lämpimii leipiä

NE OLI LÄMPIMII VIEL KO NE TULI (omg nii hyviä ^.^) 

-torstaina päästiin kaikki kotiin jo ennen klo.16, koska oli joku vanhempainilta :DD

RUOKIA MITÄ OON SYÖNYT (jotku noist o aamupalalta, jotku päiväruokia)






pikku vinkki: KAIKKI PUNANE O TULISTA!!
ja mitä punasempi, sen tulisempi XD

JA HERKKUJA MITÄ OON SYÖNY:
 
tääl o pringlesei (aah suolaa XD) ja omnom mustikka pockyja ^.^ ja toi vasen pussi oli kans hyvvvää 

NÄÄ O HYVIII

toi vasen ei nii hyvä ko ootin et se o XD  tos oikeel o fanta persikka smoothie ^.^ (erikoise makune, mut tykkäsin~)

Tää oli ny tälläne vähä erilaine postaus.. XD
Tähä loppuu vaa jotai random tietoo:
   Huomenna tosiaankin on White Day, (elikkäs pojat antaa tytöille suklaat/karkkii/jtn) muttta mää vietän päivän 민재n [mintse] ja sen jonkun kaverin kanssa :) 

    Koulussa joillakin tunneilla mä joudun osallistumaan opetukseen.. Osallistun: liikas, kuvikses ja musas (aika oletettavis XD), mut myös matikassa ja äikässä o.o näide matikka o muute iha randomii. Mä teen vaa niit kohtia, mitä osaan suomest tulleil "taidoil" XD niiii ja nää ei käytä laskimia..

Ja jos jotku ei tienny nii vähä koulusta:
-koulupuku on pakko olla päällä joka päivä (tosin jotku käyttää sitä liikka-asuu joinaki päivinä, ja joillaki o joku takki/huppari sen koulun takin tilalla :D)
-meikkamine kielletty (mut lähes kaikki meikkaa...)
-korvikset kielletty (niitäki näkee, mut ei roikkuvia ㅠ ㅠ)
-10 minan välkät
-50 minan oppitunnit
-on kouluruoka (2 krt itse asias, mut toine on jossai 18 paikkeilla, jolloin oon jo kotoon, nii mä en mee sinne XD)
-ruoan aikana ei oo mitään juotavaa.......... (jotku harvat tuo vesipullon ruokalaan, ja itekki toin yks pv MUT SITÄ O VAIKEE KANTAA TARJOTTIMEN KANS!!!)
-kouluun tuuan aina jotai pientä syötävää (ja kaikki jaetaan toiste kanssa ihan ilomielin ^.^)
-kännykät kerätään päivän alussa ja ne saadaan takasin vasta koulun loputtua (mä oon poikkeus koska käytän kännys olevaa kääntäjää XDD) mut jotku sanoo unohtaneensa kännyn kotii tai kantaa 2 kännyy koulus, nii et kyl kännyköitäki näkee :D
-tunneilla nukutaan (vaik opettajat sit välil tulee herättelemää, ja joskus jotku on saanu muistutuksen nukkumisesta :o)
-koulus vaihdetaan omat kengät "koulukenkiin" (aika monel o sellaset läpyskät niinko mulla on)
-oppilaat siivoo luokkahuoneen päivän päätteeksi (pesee lattiat ym :o)
-tunnin alussa ja lopussa soi joku kiva "tunnari" 
-kun ope tulee luokkaan, nii tervehditään ja kumarretaan ja sama juttu kun se lähtee (tosin ei tehä tätä joka tunti XD)
-jokane liittyy johonki klubiin (mä liityin liikkaklubiin, näkee sit et millast siel on ^.^) heheh kaikki mu luokkalaiset & ope oli iha ihmeissää ko liityin 'yksin' siihe klubiin "sä et siis tunne ketää muuta siitä klubista??!?" on aika yleine kysymys.. nojoo en mä ny kauhee monta täst koulust tiiä (paitsi mu luokan ja pari muuta muilt luokilt) nii et onks sil paljon välii. ja tapaanpahan sit siel uusii ihmisiä XD

Täs o ny vähä sekalaine teksti huhhuh....XD piti tulla iha tosi nopee ja lyhyt, mut sit jäinki vaa kirjottaa............

~Eevi

10 kommenttia:

  1. Omnomnom tuot sit mukanas noit herkkutikkui tai sit lähetät anskul jonku paketin ja meen nyysiin silt muutaman xdxd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo tuon tuon ::D mä en muute yhtää tiiä et miten täält saa lähetettyy pakettei suomee o.o vois kyl kysyy perheelt joku päivä XD

      Poista
    2. Miks tä näyttää bnä viestit tuplana? o.o poistin pari mun lähettämää mut et sit tiiä näkyyks vaa mulla

      Poista
    3. Mul näkyy kans tuplana noi sun viestis o.o oot poistanu 3 viestii ja laittanu 3 viestii :0 hehehe mää lähen kirkkoon niinko 10minan päästä :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. MUSTIKKA POCKEY! :o Jelouussssss! Sul on ihan hirvittävän erilainen (siis ei mitenkään pahalla) kultttuuri siel :D TERVEISIII SUOMESTAA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustikka pockyt o iha himo hyvii ^.^ ja joo onhan tää aika erilainen kulttuuri o.o ehhhehe mä lupauduin just äsken et meen syömään jotai tulisii nuudelei... siis niin tulisii et korealaisetkin kuulemma itkee XD... kattoo selviinkö täst päiväst hengissä :"D

      Poista