perjantai 27. maaliskuuta 2015

Myöhässä koulusta ekaa kertaa..

Mä en pysty nähtävästi tekemään lyhyitä postauksia vaikka kuinka yritän.. niin paljon tapahtuuu mutta yritän tehä tästä postauksesta nyt lyhyemmän (tai siis vähemmän tekstiä..) XD

 Koulussa tunneilla mä oon yrittäny opiskella koreaa mahollisimman paljon. Yfu järjesti koreantunteja Anyangissa asuville (mun asuinkaupunki) ja siel oisin nähny muita vaihtareita ja kai siel ois iha kivaa ollut, MUTTA se koreanope siellä ei osannut enkkua ja ne kirjat mistä me oltais opiskeltu koreaa oli koreaksi....... joo siel oli kuvii ja tälleen mut ei iha iskeny muhun et opiskelen koreaa korean kielellä. . . . . Niin mä siis lopetin sen. Se ois ollu joka maanantai ja keskiviikko klo 17.30 ja loppunu jossai 19.00 paikkeilla. Mut siis en mä kyl kadu mun päätöstä XD mulle riittää se et opiskelen ite koulus ja kotoon c:

Noni anyways kaks kouluviikkoo taas vierähti ihan hetkessä. Kyl kouluski kaikkee on tapahtunu mut kerron nyt mun viikonlopusta :"D

21.3.2015 토요일
Elikkäs olin sopinut et tapaan pari meijjän koululaista lauantaina c:
  Paikalle sit ilmestyi minä, 주희 [tsu-hi], 선영 [son-jong], 효선 [hjo-son] ja 지영 [tsi-jong]. Sit yhes kohtaa 지영in piti lähtee [tsi-jong] ja hänen lähdettyä lähes heti paikalle tuli 성희 XD [song-hi].
(Sori en tiiä miten noi kirjotetaa sillee hianosti, nii laitan vaa et miten ne suurinpiirtein lausutaan XD)

Käytii
-노래방issa (=lauluhuone)
-sticker photossa
-jossain 3-D mini leffassa (sellases mitä jossai suomen huvipuistois on. Eli istut penkillä mikä heiluu ja sul on 3-D lasit päässä)
-kahvilas
-syömässä 선영in perheen ravintolas [son-jong]
-lautapeli-kahvilassa
-shoppailemassa ja EN MUUTEN OSTANU MITÄÄN U.U (paitsi rannekorun)
Et joo kyl oli toosi kiva päivä ^.^

ostettiin ystävyyskorut yay ^.^


sticker photooooo~ tos ei oo niit kaikkii kuvii U.U

oh hyvääää.. 

ai että toi syötiin ^.^ yummy yummy

ja sit siel lautapelikahvilas piti kans jotain tilata XD

video sielt norebangista (노래방=lauluhuone)
yks tyttö halus tanssii nii kuvasin sen :D nii ja kiva ko noi kaikki osas laulaa ihan himo hyvin.. >.< sit mä siel ain välil jotai rääkysin siihe mikkiin XDD
ja toi norebang paikka muuten oli ihan paras. Se oli iso ja moderni (siel otettii kengätki poies) ja asdfghjk siis aivan ihana paikka kaikin puolin :")

toi oli se mini 3D leffa XD mentii sellasee huoneesee mis oli yks levee penkki (3 mahtu kerralla) ja siel sai ite valita mitä meni kattomaan. Käytii siis kattoon toi Horror Park, joka ei todellakaa ollu pelottava.. (naurettii vaan siel  XD)

toi peli oli ärsyttävä (siinki pelästys iha himona, damn ei ollu kivaa XDD)

Tos o jotai pelei mitä siel oli


ootettiin meijjän busseja kotiin :"D

Tos ny oli vähä lauantaista c:
Niiih unohin mainita, mut olin lähes koko viikonlopun eonnin kans kahestaan.
 Ommalt tuli perjantaina viesti, et se menee appan kanssa hautajaisiin, ja et ne tulee vast lauantaina kotiin (en siis nähny heitä perjantaina kuin aamulla). Mut sit lauantaina ne sanoo et menee viel pidemmäksi, ja että he tulevat vasta sunnuntaina kotiin. Sunnuntaina heilt tulee taas viestii, et jossain 15 aikaan he saapuis kotiin XD Loppujen lopuks he tuli sitten 18 aikoihin ::D

Sit ruokiaaaaa (sori oon ollu laiska ja ottanu vaa parist ruuast kuvan)

Pizzzaa eonnin kanssa <3 (eka pizza koreas :o)

tonki söin eonnin kanssa

hjyvää

aamulla

sieniäää jotka maistu musta vähä oudoille mut söin silti XDD

vohveli jätskii

herkkuja XD

leipiäää (söin tänään)

pizzan palane jonka omma toi kotiin XD (söin tänään)

Tän viikon aikana mä oon:
-ehtiny myöhästymään koulusta (lähin kotoota jossai 7.35 ja pysäkil olin 7.40. Yleensä bussi tulee jossai 7.35-7.42 välillä, mut sinä päivänä se sit oli ehtiny jo mennä. No seuraava bussi tuli sitten vähän myöhässä.....venasin sitä jotai yli 10minaa ja se oli ihan täynnä...olin tosi lycky et pääsin istumaan XD ((koska mun edes oleva poika jäi pois)) niiiihh ja koska oli ruuhka-aika sillon, niin se koko bussimatkakin kesti kauemmin kuin yleensä, joten saavuin koulun pysäkille 8.17. Luokkaan tulin sit jossai 25 yli kaheksan) Jos tulee myöhäs luokkaan nii sit joutuu maksaa 500₩ (alle 50 senttii) sekä siivoomaan luokan lattian XDDD mut mä en joutunu siivoomaan, koska se päivä oli vähä spesiaali ^___^
-käynyt koulun terkkarilla
-ollut mun koulun liikkaklubissa
-käynyt YFU:n toimistolla
-eksynyt.......... (KOSKA VÄÄRÄ BUSSI!!!! mrrr en suomeskaa tykänny busseista, mut tääl ne o kääntyny mua vastaan XDD)
-skypettäny ekaa kertaa suomeen (mun kissa näyttäis lihonneen haha XDD voinks kutsuu sitä enää mun 'pikku' aadaks :"D <33)

27.3.2015 perjantai 금요일 (tänään)
Sain ihan äsken kuulla, että ens viikost alkaen rupeen syömään koulussa 2 kertaa. Mikä käytännössä tarkoittaa sitä et oon yhen ylimääräsen TURHAN tunnin koulussa (ja kaikenlisäks viel nälkäsenä XD), koska ruokailuhan alkaa jossai kuuden aikaan..... että kotiin sitten tulen jossain 19.00 paikkeilla tästä eteempäin. Kuinka kivaa jee.

Toinen asia minkä vasta äsken kuulin: Mun perheen -96 poika tulee kotiin neljäks päiväks (tulee huomenna lauantaina ja lähtee ens viikon tiistaina). Mutta mähän en oo kotona lähes ollenkaan tona aikana....... (huomen tapaan koulu kaverei, sunnuntaina muita vaihtareita ja ma&ti tuun koulusta vasta seitsemän aikaan kotiin)

 Koulus oli tänää muuten must tosi kivaa :) en jaks kirjottaa enempää joteennnn se siitä aiheesta XD
viel pari random kuvaa tähä loppuun c:
appa osti tollasen koriste-esineeks meijjän olkkariin XD

sain ommalt (eilen 26.3) maskin, ja koska en tajunnu käydä sitä ennen suihkussa niin JOUTUSIN AAMULLA KÄYMÄÄN O.O (herätys oli tänään siis 6.20 jee)

Joops.. kuvistunneillahan ei yhtään toisteta mitään eihän..........  rupes viimisil kerroil vähä ottaa päähän toi logo XD (ehehh..  en tienny et sitä sit jankattais seuraavat tunnit :"D) Idea oli siis tehä oma "unelma-yritys", nii tein sit Kahvila Miukumaukun ::::DD 

6 kommenttia:

  1. RUOKAA♥ oikeesti tääl on hyvää pizzaa♥ kuulostaa kivalt (paitsi sun bussiseikkalut ja yfu nyt..xD) hahaha miks jankkaatte tota samaa logoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, paitsi et pizzaki o tääl tulista :"D ainaki toi, siiiisss ei sillee liikaa (mä tykkäsin tost pizzast tooosi paljo) mut silleen et sen huomaa XDD Ja entiiä......ei noin monta kertaa oo kivaa toistaa samaa kuvaa.. :Dd

      Poista
  2. Ompas toi pizza oudon malline reunoista O.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo XD tääl o vähä kaikki jollain tapaa erilaista ko suomessa... :"D

      Poista