sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Minä & make-up

Nyt tulee kuvia ja yritän tehä tosi nopee (en kyl usko et pystyn sori, tulee varmaa taas pitkä.......  U.U), KOSKA HUOMENNA ON KOULUAAMU O.O Ja pitäis viel käydä suihkussa yhh..

28.3.2015 lauantai 토요일
Perheen -96 syntynyt poika tuli kotiin neljäksi päiväksi. Oli tosi ujo eikä nähty tai juteltu paljoon mitään :"D (se oli lähes koko ajan vaan sen huoneessa XD) Ja no mul oli kans menoo viikonloppuna niih ei senkään takii nähty paljoo..

Lauantaina menin 민재n ja 민정in kanssa leikkimään. [min-tse ja min-tsong] Piti tavata 12 mut 민정 tuli tunnin myöhässä :D
syötii enne leffaa

käytii leffassa (katottii Cinderella, iha oko.. perus disney leffa :"D)

Jätskiäää omg tosi hyvää

noi halus "vahvistaa meijjän ystävyyden" TOINE KERTA JO KO VAHVISTAN XDD

illal sit otettii hehkeitä kuvia..

siin me kolme meijjän pehmolelujen kans (noi sit kiinnitettii reppuun XD)

Mut joo..kaikenkaikkiaan oli tosi mukava päivä!!!!

29.3.2015 sunnuntai 일요일
-kävin kirkossa aamu kahdeksalta eli herätys oli 7.30 (syötiin kirkon jälkeen)
-pesin pyykkiä
-tapasin Meiken (vaihtari), Danielin (vaihtari), Danielin host-veljen ja sen host-veljen kaverin. Käytii norebangissa, syömässä ja käveltiin vaa ympäriinsä. Oli kivaa :)
toi syötii


31.3.2015 tiistai 화요일
 Mentiin YFUn (mr.Lee) kanssa hoitamaan sitä Alien Registration juttua. Koulussa olin sinä päivänä vaan 2h. JA TOINE NIIST OLI RUOKATUNTI HAHAH XDD
  Iltapäivällä tapasin Ikukon, 이예은in (Lee Ye Eun TOLLEE SE KAI KIRJOTETAA mut [ii-je-yn] mun lausumis-kirjoitus-tavan mukaan  kirjotettais :"D) ja sit niiden 2 muuta luokkalaista. Ne on kaikki 2luokalla. (Minä nyyh ykkösellä, mut oon kyl niiden kans samanikäne :D) Käytiin syömässä pizzaa ja ei paljoo muuta ehitty tekemään.



Jotai random muistiinpanoja mitä oon koulussa tehnyt:
-31.3.2015 oppa lähti takasin opiskelupaikkakunnalleen
1.4.2015 aprillipäivä, musiikintunnille koko luokka puki koulupuvun väärinpäin

tos ekat 2 jotka puki sen väärinpäin XD en saanu kuvaa kaikista.. musan ope otti kuvan kun istuttiin luokassa, mutta se ei oo viel lähettäny sitä meijjä luokalle.. :/

-1.4.2015 sain kuulla et monet ykkösellä olevat on syntyny -00 (oon joitaki lähes 2vuot vanhempi omg)
-3.4.2015 vaihtus istumajärjestys luokassa. Istun nyt eturivissä lähellä ovea....
-3.4.2015 koulussa oli ruokana currya ja suklaaleipää nam

4.4.2015 lauantai 토요일
 Tapasin 효선in, 주희n ja niiden kaverin 찬희n. EN JAKS KIRJOTTAA MITEN LAUSUTAAN TAI KIRJOTETAAN  SORI :"D
Niin ja 찬희 halus sitten meikata mut. Se siis meikkaa sen kavereita ja on aikomassa alottaa meikki-blogin (ja ehkä youtube kanavan) ihan täs lähiaikoina.
  Niin no suostuin siihe et se meikkaa mut ja sittenhän musta otettiin JOKA VAIHEEN JÄLKEEN KUVA........... eli kuvia on siitä päivästä enemmä ko tarpeeks XD (ne kuvat o kyl 찬희n kamerassa vielä, mut otettii kännylki kuvia)

se kiharsi mu hiuksetki. Ja se oli sillee "sul o nii hyväkuntoset hiukset, niinko oikeesti!!" Ja sit sano et korealaisten hiukset on kuin koiran turkki :"DD Must mun hiuslaatu on huonontunu täällä U.U

nomut muutuin aika erinäköseks...

...ja eri teemojen kans viel erilaisemmaks..

..niinko onks toi minä XD...


.....en melkee ite ees tunnistanu itteeni...

...ja noi kokoaika vaa sanoo "so pretty!! beautiful!! You are like a doll!!!" Ja sit sano et näytän joltai ranskalaiselt näyttelijältä XD ja näytti siit sit kuvanki mulle :"D

melkee onnistuttiin saamaan sydän selän taakse ::D


oltii aika samanlaisis asuissa 효선in kanssa!!!! Ihan sattumalta XD

Mentiin sitten 찬희n kotiin, tilattiin kanaa ja sit 효선 ja 주희 joutus lähtemään koululle opiskelemaan :/
  Jäin 찬희nin luokse viel loppuillaksi ja juttelin enkku/koreaa sen ja sen siskon kanssa. Nii ja niide äiti oli käynyt Hesassa pari vuotta sitten!!!! Ja se 찬희n isosisko (mun ikäne) OLI KOVA MUUNIFANI XD Ja ne oli iha et omg halutaa käydä Muumimaailmassa (joka o sattumalta mu kotikaupungissa hehe) ja et "Neljän vuoden päästä tullaan käymään siellä!!!!".

  Itse asias tosi monet mu kaverit o sanonu et haluu käydä suomessa :D Ja sit ne o aina ollu sillee "Kutsuthan sä mut sit sun kotiisi?!?!?!"

  Ne halus kuulla suomea ja lopulta kans opetin niille miten sanotaan "Moi!" suomeksi :"D ja ny noi haluu sanoo (aina kun nähdään) et "mooii~!!"

5.4.2015 sunnuntai 일요일 (TÄNÄÄN)
 Kävin yksin kaupungilla. Ja tuli TAAS eksyttyä bussien takia (omg vihaan busseja, ne on oikeesti kääntyny mua vastaan!!!!)  En jaksa selittää tänne mut olin about 2 ja puol tuntii harhailemassa bussien takia.....(siin ajas kyl pääsin mun kotoota sinne mihi halusinki) Takasinpäi oli vaan jotai 30minaa haha :D
  Ostin aikas paljon kaikkea :) Enimmäkseen kesää/kevättä varten ^__^

Ja en mä saanukkaan lyhyttä postausta sori.... ny ei tuu enää tekstii VAIN KUVIA!!!











~Eevi 
(kaikki on mulla edelleenkin hyvin!!!)

7 kommenttia:

  1. haha näytät kyl tosi paljo vanhemmalta tollain meikattuna :D

    hyvä et sul menee hyvin! koita nyt päästä yhteisymmärrykseen niiden bussien kaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo XD ja bussit........... en tajuu miten oon voinu eksyy niiden takii nii monta kertaa o.o ketuttaa aina pirusti kun tajuu eksyneensä..... :D entykkää XD

      Poista
  2. oo kuulostaa niin kivalta!:) Pelkään, että sekoilen ittekkin niitten bussien kanssa ku pääsen sinne! xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan täällä kivaa joo!! Ja noh voit iha hyvi sekoillakkin, mulla on ainaki siitä enemmä ko tarpeeks kokemusta U.U huhuh bussit mmrr..XD Millon sä siis tulet tänne koreaan ja ootko koko vuoden :D?

      Poista
  3. oikeesti niiiiiin hyvän näkösiä ruokia ♥o♥
    ja näytät tosi palj vanhemmalt noitten meikkien kanssa mut ei sen puoleen sopivat sul hyvi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee <3 Niitä mä syön täällä c: ja haha mun koululaiset kokoaika kysyy et kuin en meikkaa kouluun.....XD Siis kouluunha ei sais meikkaa, mut lähes kaikki kuitenki meikkaa >.<

      Poista
    2. Ohho we got badass over there :'D

      Poista