lauantai 18. huhtikuuta 2015

Kuvapostaus :D

Nyt tulee postaus kuvien avulla :"D

mulla ikukon kravaatti, ikukol mun rusetti :D (7.4.2015) Autoin heitä enkun kotitehtäväs ^.^
toi plus muffinit syötii ♡.♡

Koulun jälkeen olin 2 luokkalaisten kanssa (8.4.2015)

syötii spaghettia 

ja ööö tota (en muista nimee mian)

(9.4.2015 TORSTAI)
Meijjän koulussa oli harjotuskokeet ja saatiin ikukon kanssa vapaa-päivä.

Mentiin Myeongdongille ja illemmal viel Beomgyelle

piano rappuset, eli kun niihi astuu nii kuuluu pianon ääni XD (wow)

Käytii sit kans mäkkäril, koska why not


En tunne tota ryhmää, mut ne esiintys Myeongdongilla ^.^

Kirsikan kukat tuli ja meni

nä o ainoot kunnon kuvat niistä. (Ehehh luokan ikkunan edestä otetut XD)

kävin Gangnamilla 11.4.2015

enkä ottanu kunnon kuvia siitä päivästä :"D

Meijjä pari luokkalaista teki ison julisteen luokan takaseinälle, mis on kaikkien synttärit :D (panostus muuten viime viikolla, muistan nyt jokasen mun luokkalaisen kaikki nimet XDD)

Tääl on siis kevät nyt~

Kukkiiaaaaa~~

18.4.2015 kävin Eat Your Kimchin ja Talk To Me In Korean yhteisessä kahvilassa ^.^

En menny videohuoneesee XD

mut se oli tosi ihana paikka :)

Noi mä sit söin (om nom)

Hongdaella katuesiintyjinä oli pupupoikia ahhah :") 2015.4.18

ja loppuun TAAS KERRAN lisää ruokia :D





noni eli koulussa syön 2krt nii oon ottanu pari kuvaa ruokailuista ^.^

toi oli hyväääää~~

Kuuluis olla kans kimchiä (+ehkä viel jotai muuta) mut mä en ottanu XD

toski kuuluis.. MUT SIIS EI MEIL OO VETTÄ RUUAN KANS, NII EN MÄ HALUU OTTAA U.U

 Tuli vähä erilainen postaus täl kertaa.. :D
Mutta siis kokeet on täs 2 viikon sisällä, minkä takii kavereil ei oo yhtään aikaa leikkiä U.U
Mut kokeiden jälkeen pitäis olla niilläki aikaa :)

~Eevi

2 kommenttia:

  1. Mitenkä muute sun kokeet? Teetkö sää ees niitä ns. leikkimielisesti? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tekemäs :D tos yks päivä tein kyl jonku ihme enkun kuuntelukokeen.. o.o Mut siis, koska olin myös tona "harjotuskoepäivänä" poies koulusta, nii kyl mä varmaa myös sinä oikeena koepäivänä oon poies XD

      Poista