perjantai 1. toukokuuta 2015

PERHEENVAIHTO

okei taas on kaikenlaista tapahtunut, mutta suurin tapahtuma on ollut tämä odottamaton perheenvaihto. Eli kaikki (minä, yfu, mun host-perhe) luultiin että tuun pysymään tossa ekassa perheessä tän koko vuoden, mutta sitten perheen poika (joka oli opiskelemassa koreassa vähän kauempana kotoa) päätti muuttaa takaisin kotiin. Kuulin tän uutisen aika myöhään, että alle viikon sisällä kuulemisesta, mä jo muutin uuteen perheeseen.

Tulee taas kuvapostaus tapahtumista koska kello on nyt yli 10 illalla ja pitäis kohta mennä nukkumaan. Tosin nää kattoo ny telkkarii tääl niih en mä viel haluu nukkuu XD

suomi vaihtarien kans käytiin Seoul forestissa

piknikillä

ikukon kanssa in 홍대

Löydettii söpö kahvila

SÖPÖÖÖ~~

syötiin pizzaa

ja siel kahvilassa noi <3

viimiset kuvat ekan perheen kanssa ㅠ ㅠ
Tossa mun eonni

ihan vikana päivänä mun vanhempien kanssa otettu selfie ㅠ ㅠ

vikana päivänä mentii omman ja eonnin kans syömään ulos

länsimaalasia ruokii :D

jtn pastaa

toiki o pastaa

Eli mun perhe vaihtui keskiviikko iltana. Mun uuteen perheeseen kuuluu vanhemmat sekä -99 syntynyt veli.

Sitten seuraavana päivänä:
2015.4.30 torstai
Bussissa ikukon kans XD menossa yfun järjestämään tee-seremoniaan

puettiin hanbokit päälle (korealainen öööö perinneasu XD)

senjälkee syömää bingsua

ja enne sitä ofc

tos se bingsu nam

Korealaisilla oli siis kokeet tiistaista perjantaihin tällä viikolla, minkä vuoksi niillä ei oo ollut yhtään aikaa leikkiä (ees viikonloppuisin) :/
Mut ei se mitää XD nii ja mullahan oli lomaa nämä kyseiset koepäivät :"D

Random infoa: mun yksi luokkalainen muuttaa muualle, joten sen koulu vaihtuu ㅠ ㅠ  se ei taida tulla enää ees ens viikolla kouluun :"/ ja se oli tosi mukava!!!!
Meijjän luokka oli tehny sille jäähyväiskortin ja annettiin se sille tänään (kävin siis koululla tänään, koska sovittiin et tavataa 슬기n kans siellä) Se tyttö joka lähtee on tossa keskellä ton pinkin kassin kanssa.
mulla ei ollu koulupukuu hehehee XD ei ollu kyl parilla muullakaan ollu, kun ne oli vaihtanu vaatteet :"D siin o myös meijjä kotiope~

vika kuva ㅠ ㅠ
ja mun hiukset oli iha oudosti noooooooohhh~~ u.u

Niiiinn siis kokeet loppui perjantaina 2015.5.1 (tänään) JOTEN menin 슬기n kanssa leikkimään ^.^ (mun luokkalainen)

Mitä teimme? SÖIMME

pizzaa ja pastaa <3

Me

sitten..... KISSAKAHVILAAN 

ihana~

<3

Toi kissa oli parilla eri tuolilla tolleen :D

koska why not XD

siel oli kaikenlaisia kissoja

mut kissat oli kiinnostuneita susta vain silloin kun sulla oli ruokaa....... XD

siel oli kans kissanpentuja lasikaapeissa 


toi eka kissa meni aina välillä vaan käveleen tollaseen :D päätin sit ottaa videon XD sit yhes kohtaa se vaa kattoo mua ja lähtee poies ::D. KISSANPENNUT OLI SÖPÖJÄ oi kun kaipaan tollasii pikkusii <3 HUOMATKAA MUUTEN SE 
TAAEMPI KISSANPENTU LEIKKIS SEN EDESSÄOLEVAN HÄNNÄLLÄ XDD

----kissakahvilasta vielä-----
MIINUKSET
-Siellä oli stressaava ilmapiiri
-Läheskään kaikki kissat ei antanu silittää (kyyristi selkäänsä ja juoksi nopeesti pakoon)
-Kissat ei ollut yhtään kiinnostuneita susta, jos sulla ei ollut ruokaa niille
-Joiltakin kissoilta puuttui turkkia joistakin kohtaa (varmaan tappeluista), ja joiltakin tippui turkkia joka silityksellä (PALJON!!!)
-jotkut kissat oli tosi pienissä kopeissa (pienet pennut mä ymmärrän, mutta et kanavana oleva emo ei pääse kävelemään niin.........)
-jotkut kissat oli ihan tosi luisen pieniä :/
-jotkut asiakkaat eivät osaa olla kissojen kanssa ja sen näki ㅠ ㅠ
-ei ollu sellasii seurallisii kissoja, jotka hakis silityksiä ja seuraa ihmisiltä
PLUSSAT
+siellä oli kivojakin kissoja
+kissoilla oli ruokaa, vettä, nukkumispaikkoja, kiipeilytelineitä ja hiekkalaatikoita
+KISSAT YLIPÄÄTÄNSÄ <3
+kissanpennut
+kissoille sai antaa hyvää ruokaa ^.^

=Kokonaisuudessa paikka vaikutti vähän tehdyltä :/ siellä oli kans kivoja kissoja, muttah... jotenkin en tykänny paikasta niin paljon, kuin odotin et tykkäisin


Niin no siis ennen kissakahvilaa ja ruokaa oltiin käyty jossain pelihuoneessa. Siellä sit mentiin disco pang pangiin :D ja sit sen kissakahvilan jälkeen mentiin sinne vielä uudestaan ^.^
Otin kuvan netistä XD //koska jotkut ei tiiä mikä se on, enkä tajunnu ottaa kuvaa siellä// ----en siis omista tota kuvaa-----

Mutta siis tollanen pyörivä jutska on se disco pang pang XD se missä me oltiin oli kylläkin sisällä pimeessä huoneessa "disco valojen" kanssa ㅋㅋㅋㅋ Sit siellä oli joku DJ joka pyörittää tota tahtonsa mukaan mihin suuntaan vaan (ja tottakai se myös heitteli tota ylöspäin silleen et tippuu melkee penkiltä..... jotku itseasias tippus aina välillä XD turvavöitä yms ei ole..) Ja se DJ aina välillä pysäytti ton kyydin ja laitto valon yhden ihmisen kohdalle ja kyseli siltä jotai kysymyksiä ::D ja kuka tottakai JOUTUS SIIHE MOLEMILLA KERROILLA XD 
minä jeeee....... enkä vaan yhtä kertaa sen kyydin aikana.....................
eimut se oli iha hauskaa. Kysyttii sit perukysymykset et mist tuun yms yms. Mut sit kans jotai iha random: "miks sul ei oo kulmakarvoja?" ja se toine DJ sitten yhes vaiheessa vaa pysäytti sen kyydin kun mä oon valossa ja sanos: "beautuful. i love you. I love you." nii et mitä siihe sit vastais kun kaikki katsoo ja oot yksin valossa...............

Ja kiva ko siel paikas mis  슬기n kans oltiin, nii oli ihan himona meijjän koululaisia. (kaiken lisäks viel 1 luokkalaisii eli tunsin tosi monta) Nii sit iha random paikoissa vaa kuuli "eebi annjong~" (=eevi moi~)

Niin oltiin sit siel pelihuoneessa ja käytiin kans jossai ihme laitteessa joka heilutti meitä suuntaan ja toiseen XD nii sit 슬기lle tuli huono olo, joten päätettiin lähettii kotiin jossai öööö jo 18.00 aikaan. (Jos ny muistan oikeen omg)

kotiin ko pääsin, nii vanhemmat halus ottaa kuvia että voin näyttää suomi perheelle :D


omma ja minä

appa ja minä

pikkuveli (tos oikeella), minä ja 2 pikkuveljen kaveria (tos vasemmalla)
Ne oli just pelannu korista haha :D

käytiin syömäs vanhempien kans


Täää oli ny tässä. Akkua on reilut 4% jee.. koht känny sammuu jeeee~~~

Öitääää~~ 
-Eevi

2 kommenttia:

  1. uuuuiii noi kissanpennut!! ♥ Mietin vain että sul pitää olla varmasti kova ikävä teijänki kissoja :'c :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne oli söpöi <3 Mut on se vähän outoa kun ei oo eläimiä talossa o.o Eikä oo enää nukkumatoveria kainalossa illalla hahah XD Mut yllättävän hyvin oon tääl selvinnyt :o

      Poista