lauantai 9. toukokuuta 2015

Liikuntapäivä, luokkaretki PART 1

Noni ny on ollu huvittelua koulun kanssa :::D TULEE NIIN PALJON ASIAA, JOTEN TEEN TÄN KAHTENA POSTAUKSENA
TÄSSÄ PART 1
(*****part 2 tulee kai huomenna*****)

  Viime viikonloppuna etsittiin kunnon reitti mun koululle ja mentiin ostamaan mulle kesäkoulupukua. (Eipä ollu mun kokoa nii en saanut kun yhden paidan) Uudestaan pitää mennä viimeistään ens viikolla. (koska se pitää jo pukea ens viikon perjantaina :o)
  Mun matka kotoota koululle kestää yli 1h. Aluks meen bussilla (jollei appa heitä mua sen autolla) metropysäkille, sit metrolla yhen pysäkin ja bussilla loppumatkan. Kotoota joudun lähtemään IHAN VIIMEISTÄÄN 7.25. Jos meen ite bussilla nii pitäis kai jo 15 yli seitsemän... Tää tarkottaa sitä et herätys soi joka aamu viimeistään 6.20.

Sitten tästä viikosta:
1. Maanantaina ei ollut koulua
2. Tiistaina oli lastenpäivä, joten silloinkaan ei ollu koulua
3. Keskiviikkona oli liikkapäivä koulussa (eli ei yhtää normaalia oppituntia)
4. Torstaina ja perjantaina oltiin luokkaretkellä

Ja täst lähtee sitten kuvat :
tää o viime perjantaista mut oli pakko laittaa, koska toi 김예은  oli sillee "me ollaa nii nättejä. En juksaa. Kato näitä!!!!" ja oli iha tosissaa ja näytti yhel toisel kaveril meijjä kuvia XD

Tosiaan tiistaina 2015.5.5 oli lastenpäivä, joten mentiin perheen kanssa leffaan kattomaan The Avengers. Tykkäsin~~~~
senjälkee syömää



Sittteennnn keskiviikkona 2015.5.6 oli

liikkapäivä. Ykköset oli pukeutunu luokittain XD
oltiin köydenvedossa tollase poikaluokan kanssa ja VOITETTII JOKA KERRALLA!!!!!! 

koska hianot lasit XD
(kuvas 주희 & 선영)

kesken päivää meijjä luokalle tuli kauhee väsy ja tyypit nukkus sit liikkasalin lattialla

ja ope ei ollu poikkeus. MEIJJÄ OPE O IHAN PARAS KAIKISTA <33
liikkapäivä kun oli, niin saatiin päivän päätteeksi terveellistä ruokaa :::D
(Saatiin päivän aikaa myös joku ihme mehu-juoma, mandut, sekä kanaa ja jätskiä kouluruoan aikana)

TORSTAI 2015.5.7 in Hongdae (홍대)
liikuin tollasen porukan kanssa suuren osan päivästä :D

minä, 이유란 & 김규린

Minä ja 김민정

규린 ja mää

yummyyy~

kyl mä kunnon ruokaakin söin

meijjän luokka~~
TOTA ENNE KÄYTIIN JOSSAI IHME TEATTERISSA JA OMG MÄ YMMÄRSIN YLLÄTTÄVÄN PALJON!!!!!!!!!!!!! 

Eli tona päivänä saatiin hääriä hongdaella ihan missä vaan ja tehä mitä haluttiin. Me käytiin sticker photossa (en oo saanu niit kuvia vielä mmrr.. XD) ja sit muuten vaa käveltiin ympäriinsä. Ja jottei kellekkään tulisi tylsää, niin ope oli keksiny meille tehtäviä suoritettavaksi. Täs o ny pari:
OTA KUVA
1. ulkomaalaisen kanssa (mä en kelvannu XDD)
2. puistossa (siis lasten leikkipaikalla)
3. seinämaalauksen kanssa
4. luokkahuoneessa
5. luokkahuoneessa yliopistolaisen opiskelijan kanssa
6. klubin edessä

Ja syystä tai toisesta en laita niitä kuvia tänne (me no pretty)... ::D

Päivä loppus jossai 17 aikaan (jolloin sai sit lähtee kotia kohti) MUTTA mä menin 이슬기n kanssa viel syömää bingsua :D ja koska seuraavana päivänä oli vanhempien päivä (niinko äitienpäivä ja isänpäivä suomessa, mut vaan samana päivänä), niin menin ostamaan vielä lahjaa. Ostin sitten kukkia koska 슬기 kans osti XD

mansikka bingsua.
슬기 on kai mun läheisin kaveri tääl täl hetkellä :) Tuntuu et tän viikon aikana ollaa tultu tosi läheisiks c:
Ehittiin muuten eksymään, kun tultiin metrolla takasin kotia kohti XDD ei mun nähtävästi aina yksin tarvii olla, että pääsen eksymääm hehe :"D
tollanen lahja siis vanhemmille~

SITTEN PERJANTAI 2015.5.8

tavattiin koululla klo.8.00 JA MÄ OLIN EKA MU LUOKKALAINEN JOKA SAAPUS PAIKALLE ja olin tietty iha paiseis et misä mun luokka on........ XD
Lähettiin sitte bussilla matkaan vähä yli 8~ Istuin 이슬기n vieressä kaikki bussimatkat sinä päivänä (bussis ei muute millään saanu kuvaa joka ei ois tärähtäny..)

tälläne bussi meil oli XD noi valot oli hienommat tunneleissa, mut sillon kaikki kuvat tuli iha tosi tärähtäneiks..

mentiin veneellä Namiseom saarelle

art

Minä & 슬기 (kuljettii kahestaa nii ei saatu paljon tälläsiä kuvia u.u)
saari oli sit täynnä tollasia XD

iha himo pelottava läheltä :"D

minä sillalla~

Jätskiäääää~~

Nätti paikka <33

CUTE RIGHT?!?!!

suomen lippu !!

Tossa se kokonaisena

löydettii kaupasta coolit hatut Xd

minä pikku talossa
otettiin iha himona kuvia..XD kärsikää ja ihailkaa haha

mentiin muute tandempyöräileen :D Tän kuvan aikaan me levättiin XD (en sillo suomi kavereide kans menny pyöräileen, mut tona päivänä sit päätin :o) 
EDESSÄ O MUUTEN KIVEMPI OLLA KUN TAKANA, TAKANA O IHA HIMO PELOTTAVAA JOS MENNÄÄ KOVAA!!!!!!!!!!
siitä pyöräilystä on video olemassa, mut se o vieläki ainoostaan 슬기llä :::D

ite poljettava ihme laite (onks sillä omaa nimee...?)

nähtii sit vähä maisemii ylhäältä päin XD

art

noniin... mitäs tässä kuvassa oikeen tapahtuu XD 
eli noilla oli sama tehtävä kun meillä oli eilen....ota kuva ulkomaalaisen kanssa XD
päädyin päivän päätteeksi 5 eri kouluporukan kuviin XDD
tää miäs ei ollu oppilas... tuli pyytää kans kuvaa ko olin yhe porukan kans just ottanu, nii tiätty oletin et seki olis XDD mut sehä sit pyys mua juomaa alkoholii sen kans........koreaks ofc ja 슬기 sit vastaa mu puolest et en tuu, ja lähettii vaa poies

JA 슬기 SIT OTTI KUVIA, KUN MUSTA OTETTII KUVIA MMRR XDD ja lähetti pari niistä luokan ryhmä chättiin, ja luokkalaiset oli sit kateellisia... :::D

oli tyttöjäkin ottamas~

Kaupaskaan en saanu olla rauhassa..
Ja muutenki ihmiset tuijjotti mua tona päivänä yllättävän paljo.....  pari kertaa jotku randomit huuteli "hii~/hello!!/where are you from?!/you are beautiful" ja parin henkilön kuulin sanovan "ooh ulkomaalanen, kato!!" (siis koreaks haha)

siel saarella oli kaikenlaista taidetta :D

kukkiiaaa

meijjän koko luokka, kotiope ja yks toinenki ope ^_^

omma anto aamulla, nii syötii sit noi~

pitkiä puita~~ tuli lähes kaikki tiet tuolla tutuiksi kun poljettii sillo tandempyöril ympäri ämpäri ettien opea XD (jota ei muuten koskaan löydetty...)

Tässä oli part 1 ----->
~nyt meen nukkumaan, huomenna yritän saada tehtyä part 2

4 kommenttia:

  1. Nice photos ;D Ja hitto sää näytät kyl erilaiselt jos on meikkii :o Himoitsen ain noit ruokii ku luen läpi näit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thääännks :D ja oon ny unohtanu ottaa kuvii ruuista.. XD on kyl pari talles mitä en oo jaksanu tänne viel tunkee :)

      Poista
  2. Ei vitsi ku siiiiistiiiiiii!! :D Aika rohkeita ihmiset siällä tavallaan, suomessa tuskin kukaa pystyis kysyy puolitutultakaa otetaanko kuva? AAAH NOI RUUAT NÄYTTÄÄ NII PIRULLISE HYVILTÄÄ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!!!!!! 0.0 mut se o kiva kuunnella niitä, ko ne yrittää vääntää enkkua hahah XD ja ruuista, joo hyviä onn~~

      Poista