torstai 21. toukokuuta 2015

RUOKIAAA~

  Koska oon ottanu kuvia ruuista mut unohtanut laittaa suuren osan niistä tänne, niin teen ruokapostauksen :D (kuvat ei oo ihan järjestykses sori..)

NOMUTTA TÄSTÄ LÄHTEE:
olin mun veljen ja sen kaverin kanssa syömässä 2.5.2015

käytiin silloin myös bingsulla ^.^
(Ja sinä päivänä käytiin myös pc huoneessa pelaamassa tietokoneilla XD)

omman ja veljen kanssa ulkona syömässä 4.5.2015. Mä söin ton ja

omma söi ton (oli nii hianon näköne, et omma sano et ota kuva tästäkin XD) veli söi jotai ei niin ihmeellistä et oisin kuvan tarvinnut :"D

entiiä nimee u.u

omnom

omma halus, et näytän suomi perheelle, et miten toi tehdään ^.^ se teki laatikollisen noita o.o


다코야끼 öööö entiiä miten kirjottaisin aakkosilla.. se on siis japanilainen ruoka, jos on jotain mustekalaa sisällä :DD omman kans syötiin ^.^


perheen kans ulkona
sinä samana kertana vielä. 
lihaaaaaa~~~

jätskiääää~ oltiin meijjän talon vieressä olevassa laulu-tapahtumassa mun perheen kanssa. Käytiin kattomassa silloin joku 4D vuoristorata minileffa ja ahahah mun perheelt tuli iha parhaat reaktiot siihen XDD

뽑기 eli sokerivettä nammm <3 elikkäs se maistuu iha hattaralle XD toi o iha himo iso kokonen :o Voitettiin veljen kans toi silloin tuol laulu-tapahtuma paikassa, jostain aina-voittaa-arvonnasta ::D

Mää söin ja

omma ja appa söi. (viime sunnuntaina 17.5.2015, kerron tost päiväst lisää kai ens postaukses)

Suklaa-maitoa 


물만두ja eli ööööhh vesi manduja 




JA SIT TOSI VANHOI KUVIA SEN MUN EKAN PERHEEN KOTONA:
toi oli yks niist vikoist ruuist mitä söin siellä XD

raaameniaa :D 

eka perhe tykkäs ihan tooosi paljon tulisista ruuista 0.0 nyt vast huomaan sen, kun tää toka perhe syö huomattavasti vähemmän kaikkee tulista :"D

Länsimaalanen aamupala hahah XD plus joku ihme ruoka, jonka sain ekalt ommalta siihen viereen

sitten.....
MUN KOULUSSA:



omg yks tyttö oli saanu parilta kaveriltaan niiden banaanit ja ruoka-ajan loputtua käynyt hakemassa ruokalinjaan jääneitä banaaneja, NIIN SILLÄ OLI YHTEENSÄ JOKU 6 BANAANIA JA SE SÖI NE KAIKKI





Tässä oli ny vähä ruokia hahah :"D sori jos joku kuva noist on ollu aikasemmas postauksessa.. yritin kattoo mahollisimman tarkkaan ettei mikään olisi, mut oon ny kipeenä, nii keskittymiskyky ei oo ihan paras mahollinen U.U

Ja koska oon kipee nii..
kävin lääkärissä ja sain kivasti lääkkeitä...... syön nyt 4 tablettii kolme kertaa päivässä >.< (nois pusseis on 5, mut en syö sitä yhtä)

Lyhyesti : sunnuntaina oli väsy, maanantaina oli jo kunnon oireet, ti ja ke lähin kesken päivää pois koulusta, tänään en mennyt kouluun.
 (Juttelin mun luokanopen kans ja se siis ehdotti etten menis tnää kouluun. Se kans sanoi ma, ti ja ke, että on ihan okei lähtee kotiin milloin vaan haluan) 
En oikeesti vois toivoo parempaa luokanopee <33

~Eevi

5 kommenttia:

  1. oi oi... kuumeessa?? Tosi ihanan näkösii ruokii ♥ ja ihan hassun näköset ruokailuastiat koulussa, verrattuna meijä tavallisii tarjotin-lautanen-lasi yhdistelmään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuumetta ollu, kurkku kipeenä ja pää särkeny. Sit silmät kans sattunu ja välil maha ollu kipeenä u.u Ja haha on nää vähä hassut nää tarjottimet, mut toi malli on iha hyvä näil ruuille ^^ Suomes ei kyl toimis XD

      Poista
    2. oi :c Paranemisia! ja no juu mut eihän tuolla meidän ruokalassa ole mitään syömistäkään, että turhaan olisivat noin hienot tarjottimet :D

      Poista
  2. vitsi sä oot syöny kaikkii jännii ruokii :o plus oon kade teiti kouluruoka näyttää sentää syötävältä ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeps :D on nää jotku ruuat ollu aika hianoi XD ja se meijjä kouluruoka on välil tooosi hyvää, mut välil taas öööh einiin hyvää (+tulista)

      Poista